WikiLeaks: ''..România, o țară sălbatică…''

”În România crizele nu sunt materiale, sunt psihologice”

Capitanul Basescu invinge criza! Criza n-a aflat inca…

with one comment


V. Kremlev rt.comnu inteleg incapatinarea asta pe care o are basescu sa ne anunte ca a invins criza…cind criza cuprinsese lumea, el ne anunta triumfator ca a vorbit el cu criza si aceasta nu v-a calca pe aici, ca fmi nu se va atinge de pamintul sfint al tarii… nici nu se facuse vazuta bine criza, ca ne si anunta de la inaltimea functiei si gradului ca e rezolvata si primele semne se arata, bla, bla, bla… ce sa mai vorbim de anul electoral 2009, cind ne anunta ca a discutat el cu licuricii si e blat, gata ne revenim. aseara a bagat-o din nou. criza a fost invinsa!

daca ne pasioneaza cit de cit istoria aflam insa ca asta cu invinsul este obsesie nationala: dacii lu’ burebista i-au invins pe toti din jur fara ca ei sa stie, dacii lui decebal i-au facut muci pe romani la fel, a urmat o perioada tulbure, dar oricum noi am invins, la rind au urmat turcii pe care in general i-am batut de i-am ascultat cu urechea, d’aia tac ei milc si nu sintem mentionati decit o data in istoria lor, despre ungurii ce sa mai vorbim, bulgarii de frica noastra s-au refugiat la sud de dunare, sirbii sunt fratii nostrii [adica p’astia i-am batut mai rar, la cite o betie, asa frateste…], despre rusi, nemti, americani, japonezi, chinezi, ziarezi ce sa mai vorbim, iar pe italia am batut-o cu 2-1, tocmai cind luase cupa mondiala, ca restul caftelelor pe care le-am luat noi nu se pun ca au fost toate in meciuri oficiale!

ca sa nu mai spunem ca noi am inventat primii tot felul de lucruri si suntem pe primul loc in lume la tot felul de chestii, pe care lumea rea nu vrea sa le recunosca [protocronism, rascrucea imperiilor, guvernul mondial, din nou ungurii, si binenteles nelipsitii arbitrii!]. basescu ne-a recomandat pentru 2011 sa fim tari [deci! va fi fff nasol – f nu e de la fasole!]. io m-am conformat. mi-am facut un stoc de palinca de renglote cu certificat de origine si factura fiscala. si liniste! basescu, un presedinte pentru linistea voastra! sa mori tu?!

PS pentru romanticii revistelor care infierau capitalismul un link mishto nu zaites pagadi. Si sa nu-l dati mai departe!

Written by jonbustrom

Decembrie 14, 2010 la 10:16 pm

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Basescu a invins criza! (jonbustrom.wordpress.com) […]


Lasă un răspuns

